Young Woman Yawning --- Image by © John Rensten/Corbis

Wyglądasz na zmęczoną? Mamy kilka rad jak poprawić swój look :)

W życiu każdej z nas zdarzają się sytuacje, które wymykają się spod kontroli i powodują totalne oderwanie od rzeczywistości. Egzaminy, problemy w pracy, w związku, choroba, kłopoty mamy czy przyjaciółki. W takich chwilach wciąż się martwimy, mało śpimy, a nasz wygląd krzyczy, jak bardzo jest nam źle. Kiedy mijają najgorsze chwile, chcemy sobie pomóc – szybko i skutecznie. Jakie są sposoby?

  1. Pij dużo wody z cytryną

Przez trudny okres w życiu pewnie to zaniedbałaś – a nerwy wypłukują składniki mineralne, wysuszają organizm. Jeśli jeszcze wspomagałaś się kawą, alkoholem, słodyczami, to problem murowany. Pomóż swojemu organizmowi się oczyścić i pij minimum 3 litry wody mineralnej z cytryną każdego dnia. Pomoże!

U0RktkpTURBXy9jNjU5MWViMTlkYjk5YWZiNGE3OTI1NWI3NWU3NTliMi5qcGeSlQMAPc0D580CMZMFzQMgzQHC

 

  1. Zdrowa dieta

Podobnie, jak w przypadku wody – pomóż swojemu organizmowi zregenerować się po stresie, jaki mu dałaś. Jeśli olałaś dietę przez kilka dni, a nawet tygodni czy miesięcy, czas do niej powrócić. I nie mówię tutaj o ograniczeniu kalorii czy schudnięciu, a wręcz przeciwnie – mówimy o regeneracji i zdrowiu, a nie wciskaniu się w mniejsze jeansy. Dużo warzyw i owoców, tłuste ryby, orzechy i nasiona, witaminy i poczujemy się lepiej, a to odbije się również na naszym wyglądzie.

bread-and-butter-1331447_960_720

 

  1. Oczyszczanie i turbodoładowanie

Niekoniecznie zabiegi w specjalistycznym SPA, choć oczywiście mogą pomóc ( a są coraz tańsze!). Dobry peeling do twarzy i ciała, a do tego skoncentrowane serum i maseczki, potrafią dać skórze błyskawiczny zastrzyk energii, co oczywiście korzystnie odbija się na wyglądzie. Warto wyodrębnić sobie np. jeden czy kilka dni na regenerację –  gorące kąpiele, zabiegi, odżywcze sałatki, spacery.  To pomaga nie tylko na urodę, ale i na stres.

green-juice-769129_960_720

  1. Sen

Ma niesamowite właściwości odprężające i regeneracyjne 😉 Dbaj o dobrą dawkę snu, szczególnie po serii stresów i nieprzespanych nocy. Kładź się spać wcześniej i śpij minimum 8, a najlepiej ok. 10 godzin. Już po kilku dniach takiej terapii, poczujesz się zdecydowanie lepiej!

sen.8h

You might also like

LEAVE A COMMENT